Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie ul. Warszawska 9 A, 73-110 Stargard ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora w Dziale Kadr i Administracji 
Wymiar czasu pracy: 1 etat

Wymagania niezbędne wobec kandydata:
1) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa skarbowe,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Wykształcenie średnie lub wyższe w szczególności: administracja, ekonomia, pedagogika, polityka społeczna, prawo, zarządzanie, rachunkowość,
6) Staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego min. 5 lata pracy zawodowej - preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku, w przypadku wykształcenia wyższego min.3 lata pracy zawodowej -preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U.
z 2022 r. poz. 530),
2) Znajomość ustawy Kodeksu Pracy (Dz.U z 1974 r. Nr 24 poz.141),
3) Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13.10.1988r. ( Dz.U.2024.0.497),
4) Znajomość ustawy o podatku dochodowym z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz.U 1991 Nr 80 poz.350),
5) Znajomość ustawy z dnia 04 marca 1994 r. o ZFŚS (Dz.U 1994 Nr 43 poz.163),
6) Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U 1997 Nr 123 poz.776),

7) Znajomość ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
( Dz.U z 1966 Nr 24 poz.151),
8) Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U z 1994 Nr 121 poz.591),
9) Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
10) Umiejętność pracy w stresujących warunkach, pod presją czasu i różnorodności zadań,
11) Umiejętność organizacji pracy własnej, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego,
12) Odpowiedzialność, własna inicjatywa,
13) Biegła obsługa komputera,
14) Wysoka kultura osobista.

Główne obowiązki:
1) Zgłaszanie do ubezpieczeń Zus i wyrejestrowanie pracowników, zleceniobiorców i członków MKRPA,
2) Sporządzanie list płac,
3) Prowadzenie kart zasiłkowych, kart wynagrodzeń, kart podatkowych,
4) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu,
5) Przygotowywanie do Zus niezbędnych do wpłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
6) Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, i Fundusz Pracy, sporządzanie dokumentacji w tym zakresie w programie Płatnik oraz przesyłanie elektroniczne do Zus,
7) Naliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych,
8) Obsługa pracowników dotycząca rozliczeń składek na PPK, sporządzanie raportów, informacji i sprawozdań dotyczących płac w ramach zakresu obowiązków w tym danych do GUS 
9) Obsługa programu kadrowo - płacowego „Personal 88”,
10) Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych ( PIT) dla wszystkich pracowników i zleceniobiorców,
11) Obsługa ZFŚŚ w kwestii wypłaty należnych świadczeń,
12) Składanie i naliczanie należnych wpłat do PFRON,
13) Współdziałanie z instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie,
14) Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika Działu Kadr i Administracji nieujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfikacji stanowiska,
15) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Warunki pracy:
1) Praca w wymiarze 1 etatu, administracyjno-biurowa, wykonywana przy monitorze ekranowym w pozycji wymuszonej, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych
2) Praca pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy
z innymi pracownikami i komórkami Ośrodka oraz jednostkami zewnętrznymi , konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych,
3) Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy, kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy.

Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) List motywacyjny,
3) CV,
4) Dokumenty poświadczające wymagany staż pracy w przypadku wykształcenia średniego (kopie świadectw pracy),
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem ( w tym zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach a nie wymienionych w art. 22 1 § 1 K. p.),
10) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać:
• w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie ul. Warszawska 9A w godz. 8.00 - 15.00 albo
• przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo
• przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek pomocy Społecznej, ul. Warszawska 9a, 73-110 Stargard w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem:

"Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor w Dziale Kadr i Administracji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie"

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 października 2024 r.

W przypadku wysłania dokumentów pocztą, decyduje data stempla pocztowego.

Informacje uzupełniające:
1) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Ośrodka po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta opisana koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego,
2) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru,
3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stroni internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie,
4) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru nie zakwalifikowały się jako kandydaci do pracy i nie zostały przez te osoby odebrane zostaną zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacja)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stargardzie z siedzibą pod adresem: 73 – 110 Stargard, ul. Warszawska 9a, posiadający NIP 8541052834, REGON 005445037.
2. Inspektorem ochrony danych u Administratora jest Pan Łukasz Rozesłański posiadający e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Pani/a dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisów prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy - podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział
w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
5. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
6. Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione kurierom lub operatorom pocztowym.
7. Pani/a dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
8. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
czwartek, 03 październik 2024 06:17 Andrzej Ościak
Artykuł został zmieniony. czwartek, 03 październik 2024 06:17 Andrzej Ościak